Jaki był ten rok... czyli podsumowanie roku 2021


 

Koniec roku to dobry czas na podsumowanie całorocznych działań.
Mijający rok mogę uznać za udany oraz wyjątkowo intensywny. Podjęłam sporo  nowych wyzwań oraz kontynuowałam dotychczasowe działania.
W styczniu wystartowałam z własnym kanałem na YT
Znajdziecie na nim między innymi filmy, na których pokazuję jak własnoręcznie wykonać kartki.
W kwietniu reaktywowałam mojego rękodzielniczego bloga   oraz utworzyłam na FB grupę DIY kartki dla początkujących dla osób, które zaczynają tworzyć kartki.
Przez pierwszą połowę roku brałam udział w Akademii Rękodzielnika
Współpraca z Agnieszką Gaczkowską i  Oplotkami zaowocowała powstaniem kursu haftu strukturalnego (matematycznego). Czas powstawania kursu to chyba najbardziej intensywny okres 2021 roku, to czas wyzwań i przekraczania granic i mój największy tegoroczny sukces.
Przez cały rok prowadziłam również warsztaty haftu matematycznego (w formie online).
W drugiej połowie roku, po kilkumiesięcznej przerwie spowodowanej pandemią, kontynuowałam współpracę z Gminnym Ośrodkiem Kultury w Chełmie Śląskim prowadząc cotygodniowe zajęcia w ramach plastycznego klubu malucha.
Wszystkie te działania godziłam z pracą zawodową i udało się :)

Komentarze

Popularne posty