5 pomysłów na kreatywne zajęcia z dziećmi

Skąd pomysł na taki wpis? Ponieważ od niemal dwóch tygodni napływają do mnie pytania co robić z dzieckiem w domu. Postanowiłam więc przedstawić Wam 7 pomysłów, które realizowałam na moich zajęciach dla dzieci.

1. Wyklejanie gotowego obrazka produktami sypkimi (np.ryż, kasza, grysik) a następnie malowanie farbami.






2. Wyklejanie na ciemnym tle za pomocą własnoręcznie przygotowanego papieru w paski. Papier dzieci przygotowują przyklejając kolorowe paski papieru na białą kartkę. Z tak uzyskanego papieru wycinają dowolne kształty i przyklejają na ciemnym kartonie.





3. Papierowe zakładki do książek.






4. Malowanie na cukrze. Dziecko rysuje dowolną rzecz, jej kontury smaruje klejem i posypuje cukrem. po wyschnięciu całość maluje farbami plakatowymi.





5. Ślimak z makaronową muszlą. Do zrobienia ślimaka potrzebujemy plastelinę, dużą makaronową muszlę (ja użyłam makaronu conchiglioni) i farby plakatowe.









Komentarze

Popularne posty